Problemele apărute tot mai des pe DN 2A, care face legătura între Constanţa şi Hârşova, au determinat conducerea Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Constanţa să monteze separatoare de sens pe DN 2A, atât în afara localităţilor, cât şi în interiorul lor. Decizia a fost luată în urma mai multor studii de trafic, separatoarele fiind considerate cea mai bună variantă pentru reducerea numărului de accidente pe acest tronson de drum. “Mulţi şoferi inconştienţi întorc în locuri nepermise, iar din acest motiv s-au produs numeroase accidente”, a spus directorul DRDP, Marin Dima. În ultimul an şi jumătate, DRDP Constanţa a montat separatoare de sens înalte de 90 de centimetri pe DN 2A între oraşele Constanţa şi Ovidiu. Lucrările ar fi trebuit continuate şi în oraşul Ovidiu, însă primarul George Scupra nu a fost de acord cu modelul de separator folosit în afara localităţii. „Dacă s-ar monta acest tip de separatoare de sens, oraşul Ovidiu ar fi împărţit în două. Mai punem şi nişte sârmă ghimpată peste ele şi o să avem un mic zid al Berlinului. Nu dorim acest lucru”, a spus Scupra.

În cele din urmă, după mai multe discuţii între reprezentanţii Primăriei Ovidiu şi DRDP, care au înţeles nemulţumirea autorităţilor locale, cele două părţi au decis să fie montată pe mijlocul şoselei, ca separator de sens, o bordură înaltă de 30 de centimetri. “Bordura va fi semnalizată, astfel încât şoferii să nu o lovească. Va fi ceva estetic, iar automobiliştii nu vor mai putea întoarce decât în sensurile giratorii de la ieşirile din localitate”, a declarat primarul George Scupra.

PRIMARUL ORAŞULUI OVIDIU, SCUPRA GEORGE